Podomový predaj kozmetiky

Pre niekoho urážka, no výstižne opísať fenomén, ktorý prežíva na Slovensku tak dlho, by bolo ináč ťažké. Je síce pravda, že e-shopy sa snažia ako môžu, no stále nedobiehajú katalógový business v našej vlasti. Je to overený a jednoduchý spôsob, ktorý je naozaj dôveryhodný. Každý sa môže rozhodnúť, či chce objednávať cez nejakú kamarátku alebo priamo cez internet. Niekto by si bol pomyslel, že to nemá budúcnosť. Na začiatku určite. Dnes sa ale píše história a bez takýchto firiem to naozaj nejde.

balzám.jpg

Dostatočne lákavé?

Tak vyzerá Slovensko pre investorov, ktorí rozmýšľajú, prečo by mali rozšíriť svoje pole pôsobenia sem. A mnoho z nich to skúša. Nejde ani tak o kozmetiku, ale aj o doplnky stravy a rôzne zdravotné a výživové doplnky. Zdá sa, že Slováci sú predsa len dôverčivý národ. Okrem firiem ako je Oriflame alebo Avon, dlhodobo priťahuje aj nových, dokonca tureckých investorov.
Jedna z nových sietí nesie meno Farmasi. Ide o istanbulskú značku, ktorá sa spolieha na kvalitné a tradičné výrobky. Tie sú osvedčené a prežili niekoľko generácií. V takomto prípade, je to viac než žiadúce, aby nám boli ich produkty sprístupnené. Viac ako 120 krajín sveta si nevie vynachváliť receptúry. To je dostatočne príťažlivé pre nejedného skeptika.
kosmetika.jpg

Rovnako ako v rozvinutých spoločnostiach aj tu je hlavným kritériom odporúčanie od známeho. Ten sa stáva predajcom tejto značky okamžite, ako sa zaregistruje. Je to jednoduché a pre mnohých známe. Veď koľko rokov to funguje a určite si nejaký člen vašej rodiny snažil takto privyrobiť.
Nové firmy sú dôkazom toho, že kozmetický priemysel a tiež ten doplnkový, nemá vo svete stopku. Vymyslieť a predať nápad je jedna vec, udržať sa po dlhý čas na výslní a s podporou základne je vec druhá. Treba samozrejme počítať s tým, že každý je iný. Či už ide o typ pleti, dekoratívnu kozmetiku alebo krémy, nedajte sa odradiť, ak nenájdete ten správny produkt na prvý krát. Nie je totiž nič jednoduchšie ako otvoriť internetový prehliadač a niečo si objednať.

Ohodnoťte příspěvek